Wednesday 6 August 2014

那些年,我們玩的兒時遊戲!

唔知大家細個時玩乜野多嘅呢?


我雖然細個住市區,但係一到週末同長假期,我都會去到從前住錦田嘅外公外婆家到住。我喺嗰到過咗好多個暑假。

我同亞妹細個會周田走,去鄰居屋企玩,同村嘅人都知我地係邊個(我係大妹豬,亞妹係細妹豬~客家人係咁叫㗎),每次見到佢地都會寒喧幾句,真係好懷念嗰份人情味!

暑假每日黃昏四、五點時,住隔鄰嘅小朋友都會互相叫對方個名,然後大家就會喺村口集合一齊玩!我地會玩埋舟、狐狸先生幾多點、玩捉迷藏、踩腳、跳橡筋繩、紅綠燈、數字球、猜皇帝其中令我感受最深,係我教啲女玩埋舟。

影曦啱啱上小一時,我地住喺小學宿舍。我地不時都會落樓下踩單車,同住宿舍嘅小朋友玩。我教啲女玩埋舟。因為嗰時舒韻仲細唔識玩,所以我都要玩埋一份㗎!感覺就好似回到小時候、回到我地嗰個年代,喺村口玩嘅日子!我當然係跑得最快,成日都埋到舟啦!哈哈!啲女成日問我點解我咁叻成日贏,我同佢地講,玩多啲嘅話,佢地都會知道竅門!我地玩玩下,跟住住喺周圍嘅小朋友都會一齊玩呢!

放學後,學校裡面仍然會有啲等緊下班校車嘅同學,影曦都有教埋佢地點玩,大家又一齊玩!

幾日之後,我見到小息時有同學開始玩埋舟,仲愈嚟愈多人玩呢!而家去到公園,啲女成日都拉住我玩埋舟㗎!

而家呢代嘅小朋友,經常玩電子遊戲,ipad,手機,個個都做晒低頭族,同我地嗰個年代嘅小朋友真係好唔同。同小朋友玩多啲呢啲經典遊戲,既可增進親子關係,又可藉此識多啲朋友仔,改善小朋友溝通同表達技巧,學識待人接物。而最重要嘅,係你同佢玩經典遊戲嘅呢個回憶,係你畀佢一世嘅禮物!


好玩嘅野,真係唔好畀佢停!要薪火相傳,一代傳一代咁落去!



影曦舒韻同佢地嘅姨丈玩埋舟!

  緊張又刺激!

埋舟啦!跑呀!

估下佢地玩緊乜?


What's the time, Mr Wolf?
狐狸先生幾多點?
英國都好流行嘅playground game嚟㗎!



No comments:

Post a Comment