Sunday 3 August 2014

[埋嚟一齊玩]~「迪士尼暑假玩呢 D– 親子鬥一番」體驗日


唔知大家知唔知香港迪士尼樂園今個暑假20個我地童年時嘅經典遊戲,加入迪士尼特色畀大家同小朋友一齊玩呢?

我呢個80後,喺操場跳飛機每個小息嘅指定動作!我打機唔叻,但跳飛機叫有一手!今次去迪士尼我一定要喺啲女面前大顯伸手,去玩有迪士尼特色嘅跳飛機,畀佢地知我唔係樣樣野都咁水!哈哈!

***

爸爸媽媽都有自己兒時喜歡玩嘅遊戲,分享你嘅童年回憶,及你最期待與小朋友在樂園一起玩乜野經典遊戲增進感情?分享及讚好「迪士尼暑假玩呢 D 親子鬥一番」體驗日Newsfeed,再喺呢個post下回答以上問題,我會揀出答得最好嘅三位,同我地一齊同遊香港迪士尼樂園,尋找童年回憶!

 每位得獎者可獲得禮品包括:

O 成人1日門票4

O 迪士尼處處拍+ 1

日期​​2014810日(星期日)

地點​​:香港迪士尼樂園

活動時間上午11

截止時間:201486日晚上11


體驗活動後於Facebook /Instagram 追蹤 hkdisneyland ,上載活動相片並加上#DisneySummerPlaytime#hkdisneyland@hkdisneyland






No comments:

Post a Comment