Monday 2 July 2012

期待的幸福

前幾日朋友同我講,佢兩個小朋友成日爭ipad玩(5歲半/1歲半)
於是就買多咗部畀兩個小朋友
無錯,係一人一部ipad!
佢地嘅行為不得不令我咋舌
問題一)兩個爭野?咁買多一部囉...點解唔係教小朋友,要大家分享?
問題二)點解會畀兩個年紀尚小嘅小朋友玩ipad? (5歲我都覺得ok,但歲半???)
問題三)小朋友會懂珍惜嗎?

我家裡,一部ipad都無。有係好,但唔係必需(老公諗住結婚周年紀念先買,當係我地互送畀對方嘅禮物)。
對於兩個年紀咁細嘅小朋友嚟講,一人一部,係咪奢侈咗少少?
再者,重要嘅唔係錢嘅問題,係佢地解決兩個小朋友爭野嘅方法

在此,我有一個小小嘅分享
影曦五歲時,奶奶經我地同意,買咗一部NDS畀影曦做生日禮物
當時三歲半嘅靖翹,好想試玩,但係我地話佢太細,同埋部機係佢嘅,無畀佢玩
我地同佢講,到佢五歲時,佢就可以擁有自己嘅一部NDS!
就係因為咁,佢無再問幾時可以玩,每次影曦玩時,靖翹都會問影曦佢可唔可以睇
有時影曦話得,有時話唔得...等等等等等...而家佢足足等咗年半啦!
下個月就係佢5歲生日,到時我奶奶就會遵守諾言,買一部靖翹想要咗好耐嘅NDS畀佢!
年半嘅期待,令佢好興𡚒!唔好似為佢好慘,要等咁耐先可以有,佢覺得自己好好彩㗎!
上次我問佢,你就快生日,我地可以去買DS畀佢啦!
佢係開心到彈起,歡喜若狂咁尖叫咗聲~
佢話想要白色嘅NDS,仲要貼上獨角獸嘅貼紙!
呢種期待,令佢更珍惜自己擁有嘅,亦學會專重別人嘅物件
通常喺我地屋企嘅野,佢地都會分享玩具,但只有幾樣係佢地嘅special item(好似影曦嘅nds咁),佢就唔洗分享
分享係好,但係佢地始終係三個個體
每人擁有自己特別嘅野,令佢地覺得自己與別不同:)

5 comments:

  1. Well said! 我覺得小朋友太早有咁多科技產品唔好,我細個8,9歲同細佬有部紅白機已經好開心,而家既小朋友一人一部ipad...sorry,我連自己都唔捨得買黎用,佢地真係需要咁緊貼潮流嗎? 父母賺錢唔容易,太早俾佢地覺得好多野都係垂手可得,唔係好事
    [版主回覆07/12/2012 16:27:48]小朋友真係好幸福~佢地真係要學下珍惜同感恩呢~

    ReplyDelete
  2. 我上個月都買咗部 ipad 比老公, 但老公基本上 dl 哂啱女女玩嘅 app ..... 雖然我有點無奈, 但經我勸戒後就打消咗比女女玩嘅唸法.
    我都唔贊成小朋友太早去沉迷科技產品. 但可惜我阻止唔到身邊嘅親戚攞部 ipad 出唻比女女玩 ....
    [版主回覆07/12/2012 16:30:57]你都盡咗力啦~
    如果係親戚攞部ipad出嚟畀小朋友玩,一係你可以叫佢地唔好畀
    一係就由得佢
    間唔中玩一次都無壞嘅~
    有時啲apps真係對教小朋友幾有幫助
    我唔會禁止佢地玩,我會教佢地乜野係適可宜止,唔好上癮就得啦~

    ReplyDelete
  3. 我覺得你講得好啱呀, 而家D小朋友(甚至一些八九十後都係)物質太豐富, 要乜有乜, 除咗無"期待嘅幸福"外, 亦唔懂得珍惜, 其實係好影響佢地日後嘅理財同消費模式呢! 至於科技產品, 我就認為適可而止的話, 都係一個育兒好工具,
    [版主回覆07/12/2012 16:32:20]好一句~"適可而止"
    我都係咁覺得
    所以我都無禁止啲女玩電子遊戲
    要教佢地點去控制自己嘅時間去玩,唔好上癮就得啦~

    ReplyDelete
  4. D 小朋友依家個個都戀上IPAD..唔一人一部.都唔得..
    [版主回覆07/12/2012 16:33:00]一定得嘅
    唔買...咪得囉
    又或者...
    教佢地只可以玩一陣囉~

    ReplyDelete
  5. 這個年頭的父母本末倒置,孩子要什麼就給什麼,於是孩子變得很難教.我覺得你很有方法,很有做媽媽的智慧呢!

    ReplyDelete