Thursday 26 July 2012

Fiona's Prince 童話王國小王子小公主選拔大賽

影曦早前參加了Fiona's Prince 童話王國小王子小公主選拔大賽
(25/7)
入咗決賽:)




7/7
去咗初賽面試
之後知道佢入咗圍
15/7
同佢去咗“model 特訓”同排舞


返到屋企,影曦有時無啦啦都會擺pose@@

25/7決賽日
影曦換好衫:)
今次我專登柾咗對fairy wings畀佢
又手造咗好多花(條belt!)
加咗少少膠花
同埋喺佢手、腳畫咗啲flower chains
趁返佢花仙子嘅造型





綵排中



set 埋個頭就攪掂!
(不過我prefer 佢頭髮放落嚟...)
佢個頭飾係我用一條頸鍊改成㗎



一出場先跳part出場舞(但我無影相:P)

之後跟Jessica C行catwalk
我有好幾個朋友都話影曦同Jessica C有啲似樣呢lol




自己行catwalk 



最後影曦雖然無攞咩獎
但係喺遊戲部份畀我地驘咗!
(無美貌,咁唯有靠智慧lol)
比賽係砌砌圖!
我喺觀眾席坐,舒韻坐我大脾
靖翹走咗去攞氣球
我就畀工作人員叫咗上台~
嗰時佢話我手抱舒韻,砌唔到喎,叫我落返台
我話我砌到㗎啦...
哈哈哈!佢梗係唔知舒韻鐘意砌砌圖啦!
上到台到,我由中間砌起,影曦就砌左下角...
砌砌下就砌完lol
驘咗個袋返嚟!



恭喜晒驘咗嘅呂晴同Elano-實至名歸!

活動完咗之後影曦居然話...可唔可以再行一次!
傻妹!估唔到佢咁鐘意喎

佢上台都好淡定:)好叻女!
we are very proud of you xxx



1 comment:

  1. So, who won? By looking at the pics, your daughter is the most pretty one. I cannot believe she did not won any.

    ReplyDelete