Friday 27 July 2012

什菜薯蓉波波

今日好懶,我住整薯蓉
我又費事另外整veg,我就整咗呢個什菜薯蓉波波~
我用咗美國焗薯
我連皮都無批(皮都有益㗎)
攞去“烚”,到啲薯仔就淋晒時就加入冷藏嘅veg
熟晒後就倒晒啲水出嚟,加入牛油同芝士(optional)
用個壓薯蓉器壓爛嘅薯蓉
之後我就攞出秘密武器  ﹣ 吉G島買嘅球型壓壽司器!
壓出個個一樣大細嘅波波(當然你用手都得,但因為啲薯薯都幾熱...較難用手握)
灑上碎芝士~就攪掂!
*下次放埋入焗爐焗到啲芝士脆卜卜仲正~


1 comment:

  1. 請問壓薯蓉器是一個怎樣的東西?在那兒買呢?

    ReplyDelete