Wednesday 11 April 2012

Easter Egg Hunt + Beach Party!!!

見愉景灣嘅尋蛋活動咁好玩~我自己都嚟攪返個!!!
我今次請咗十幾個小朋友嚟屋企附近嘅沙灘嚟玩~
今日天氣超好!真係好正!!!
當小朋友玩緊沙嘅時候...我就同幾個媽咪一齊埋好預先準備好嘅蛋~


我設備齊全~帶咗兩架屋嚟㗎~



玩得幾開心~

好啦!等齊人就挖挖挖啦!
我每個小朋友派咗個有佢地名嘅膠袋~挖完可以放入去!
個個都好落力挖㗎!!!
(我地埋咗啲蛋係樹蔭,因為怕啲朱古力蛋會溶呀@@)


影曦挖


靖翹挖


舒韻都挖~



我準備咗三雙銀蛋~挖到嘅就有奬品~
不過有隻無人挖到~我都唔知自己埋咗去邊:p
跟住啲小朋友就各有各玩啦~
我準咗小食~cupcakes, fruit sticks同dips
不過我唔記得影相...
但好多小朋友都走過嚟話好食:)


影曦同朋友仔挖大窿~


大家玩咗成個下晝~玩得好開心呀!



2 comments:

  1. 睇見你地玩都覺得好開心!

    ReplyDelete
  2. 咁好玩~ 我都想玩埋一份呀~~ XD

    ReplyDelete