Saturday 26 November 2011

小一

星期一係小一自行分配學位放榜嘅日子
我呢位大矇完全唔知@.@
係我媽咪打嚟問結果我先知:P
睇一睇facebook,好多人都話派到心儀學校~恭喜恭喜!
跟住我就走上網check...之後先發覺要check no!
係屋企CC然咁搵到張黃色底紙,仍然放喺報完名後放入嘅file內,完全無郁過lol
對下先...
中咗喎
心情其實無咩特別,因為無咩期望過~
諗住星期三去登記啦
點知一早老公攞咗封信返嚟
係另一間c校嘅取錄信(我只係報咗呢間咋!)
收咗影曦喎
有少少感冒嘅我十分高興,因為我唔洗山長水遠去註冊lol
(自行分配嗰間係同區學校,但由我屋企去要搭兩程車,要的埋舒韻去...病病地真係唔想去!)

老公話不如慶祝
我反問返佢點解...

一個五歲嘅小朋友,in完小學都唔知咩事,以為只係去玩
唔明呢個世界幾勢利
唔明點解要讀好學校
(至少我個女係咁啦!)
我係為影曦而驕傲,但我亦覺得唔好將入到呢間學校變成好大件事咁
因為咁家長其實係無形地凝造咗一個有壓力嘅環境畀小朋友
反而我覺得將事件淡化,畀佢繼續過carefree嘅生活係最好:)
無論如何,我相信無論佢入咗邊間都ok嘅~

1 comment:

  1. 又真係大矇左啲喎,分配左學位要係限定日期前辦理註冊手續,唔知的話就麻煩。希望影曦日後能夠過著愉快的小學校園生活:)。
    [版主回覆12/28/2011 01:44:56]多謝!相信佢會好鍾意小學生活嘅(話晒都喺英國讀過一年嘛!)

    ReplyDelete