Wednesday 9 November 2011

我是一個年輕的全職媽媽

我是一個年輕的全職媽媽

人人以為因為我年輕就做不到好媽媽, 我就徧徧要做好

也就是因為我年輕, 我沒有職場經驗, 人人都會以為我好幸福- 不會打工受氣, 日日空閒如是照顧孩子打發時間

其實全職媽媽的工作不會比任何工作容易

工作時間長, 無雙糧, 無假期, 無福利, 情緒智商要高, 應變能力要高, 時間管理能力要高, 有耐性, 通識智識要廣, 體力要好, 也要有創意...

*

相約朋友外出用膳,晚了,有人嚷著要走...

朋友說:「我地唔似你,我地第二朝要返工㗎!」

難度我不用工作嗎?我不用早起嘛?

噢!等等...你的工作是有薪的,我可沒有喲!

你病了、外出與朋友聚晚了,翌日請假睡個夠

我可以嗎?我連懶床都不可以!何況是病假!

全職媽媽這份職業總是要被人看低!

朋友,你能給我一點尊重嗎?

*

每當朋友聚會, 總有覺有點格格不入...

當她們說著哪些流行的品牌,我在想著嬰兒品牌

化妝品?尿片

衫大減價?玩具大減價

ladies night? 學校開放日

劇集?兒童節目

八卦雜誌?育兒雜誌

愛情小說?兒童圖書

旅行? 本地一日遊!

高踭鞋?兒童鞋

多媒體高科技產品?玩具...

私家車?嬰兒手推車

她們愛情故事?孩子的生活逸事



水晶甲?不會造,怕會弄傷孩子

煙?不會吸,怕會影響孩子健康

酒?不會喝,怕吃人奶的寶寶會喝醉了...

要比的話,還有更多

*

你猜我是在埋怨做全職媽媽嗎?

不是!

*

孩子的一個微笑,就把我的心融化了

淺淺的一吻,就給我無窮的力量

輕輕的一個擁抱,就把煩惱一掃而空

淡淡的一句"我愛你",就把時間停住了...

要比的話,沒有一份工作能比全職媽媽給我的快樂比下去

*

當全職媽媽會與社會脫節?那我就要證明給人家都錯了!

這數年間我學到的技能不會比其他工作少,亦更全面,亦發現自己不少潛能

充實自己,充實生活

就是要看不起我的人都大跌眼鏡

連自己也在埋怨自己的工作,生活不會快樂

連自己也看不起自己,那叫人家怎麽看得起你?

不要老說孩子困身,困住你的只有你自己

堅信自己做的一切,人家說再難聽的話,你也不會動搖

記著和放大美好的事,不如意的都給鎖在盒子裡不要打開

世界會美好得多

*

三個孩子是我的成就

能見證她們的成長是我最大的幸福

有個在背後支持我做全職媽媽的丈夫是我的幸運

*


不錯,我是年輕,但我清楚焦點,活得精彩

我是全職媽媽,但我不會自卑

媽媽是我的終生職業,極富挑戰性,且要不斷學習

不要小看我...

我要驕傲的說:「我是一個年輕的全職媽媽!」

(其實還有三年就要跟廿說再見...談不上年輕?!哈!我心境年輕嘛!)



15 comments:

  1. Yennie, I'm really proud of u!!!!
    [版主回覆11/10/2011 01:18:59]多謝呀:)
    你嘅生活,其實我都好羡慕
    婚前一路想考CX做空姐周圍飛
    見你成日可以帶clok同lolo周圍去,真係好!!!
    不過算啦,我諗我都係唔得㗎啦lol

    ReplyDelete
  2. great reflection! Feeling excatly same as you. Their "returns" to us are precious gifts
    [版主回覆12/28/2011 01:42:42]thank you x

    ReplyDelete
  3. 你既想法我完全認同! 我成日都俾我d fd睇死 出親街都覺得話題唔夾 又成日俾佢地串唔駛做 少少奶生活.其實我地都好辛苦架
    [版主回覆12/28/2011 01:42:05]我今日啲fd先啱啱嚟過探我
    跟住佢地話...其實你全日咁睇住佢地都幾忙㗎喎!
    嗰刻我坐嗰喺梳化同佢地傾計...都唔係好忙啫,仲有時間傾計lol
    佢地成日以為我地唔洗做咁,但試下畀佢地跟住你一日,佢地就會感受到我地有幾忙~

    ReplyDelete
  4. 我都有個朋友成日開口埋口話我過少奶奶生活,佢未又係攞住個好幾萬蚊嘅手袋過住大小姐生活,講起就‘興’,結果我MSN都BLOCK左我個朋友,唔係同佢絕交,不過費是自己勞氣。
    [版主回覆12/28/2011 01:39:16]唔好勞氣...屋企嗰個了解你咪得囉:)

    ReplyDelete
  5. agree! 加油!!!
    [版主回覆12/28/2011 01:37:05]多謝~一齊加油呀~

    ReplyDelete
  6. 我都是FTM, 我都系無工人(不過我得一個),真系每日都好充實。但系真系超busy!我有個問題想請教你,我bb14個月大,由出生開始食奶已經吾多,(有4餐人+1-2餐奶粉)到6個月開始食糊仔,但佢一口都吾食,試左二個月都吾食,直到十三個月,我開始逼佢食一餐固體,但每餐都食小小,吾肯放大個口,試過好多煮食方法\食材\軟硬\大小\形狀\蓉粒滌片.....,到而家逼多食一餐(共二餐),都系甘,試過吾比奶佢,都系吾食(10鐘以上),都吾食,我可以點做?已經一個星期了,都系甘?醫生叫我餓詎,又話一定吾系生理上的問題,系佢未餓夠!我就黎顛啦!,!你可以教下我嗎?
    [版主回覆12/28/2011 01:36:32]唔好意思,咁遲先覆你!
    其實醫生係講得啱㗎,餓下佢佢自然會食
    一歲大嘅bb奶已經唔係主食
    我女一歲時只係早晚一餐人奶,一日三餐加小食
    餓佢十個鐘其實唔係好夠耐,你試下減多啲奶,佢自然會食多啲固體
    同埋你唔好畀自己咁大壓力呀!bb肚餓自己會食,佢唔食就由得佢
    我地大人有時都會無咩胃口,有時想食勁多野,有時乜都唔忌食
    小朋友都係一樣
    唔好將飯枱變咗戰場:)佢唔食,由得佢,下餐佢餓就自己會食多啲~

    ReplyDelete
  7. I'm a mom, but I'm a working mom. I definitely think being a FTM is a lot harder than a working mom. I can slack off at work, but I can't do that if I stay home taking care of my daughter. I am really proud of you. Not many woman, esp. young one, could give up their career and be a FTM (and you are even a FTM x 3...haha)...Add oil!!!
    [版主回覆12/28/2011 01:30:26]做在職媽媽都唔易㗎~大家一齊加油!

    ReplyDelete
  8. 小朋友唔係一出世就識得照顧自己的起居飲食、識得各種知識、識得做人……要將一個乜野都唔識的小朋友教到識得照顧自己的起居飲食、識得各種知識、識得做人,談何容易?教師只教唔懂得知識的學生懂得知識都尚且唔易甚至艱難,何況要教小朋友咁多東西的全職家長?話照顧小朋友好輕鬆的人,我一向都建議佢地試下照顧小朋友一個月,讓佢地感受下照顧小朋友係咪真係好輕鬆。
    [版主回覆12/28/2011 01:27:32]哈哈哈!睇完你嘅留言,我笑咗lol
    外國有個節目(唔記得叫咩名呀!)會畀夫婦二人交換身份,做對方工作一至兩星期(唔記得實際時間)
    男嘅可能就要喺屋企湊小朋友做家務,女嘅就喺職場工作
    節目一路都會訪問佢地嘅心路歴程,大家對對方都會有多啲嘅體諒:)
    香港有啲咁嘅節目就好囉!大家都會了解其他人多啲!

    ReplyDelete
  9. 加油,我一直都有看你的文章,我有一個小朋友,不及你辛苦,努力呀
    [版主回覆12/28/2011 01:22:57]多謝~大家一齊努力:)

    ReplyDelete
  10. 其實全職媽媽係最偉大架! 佢就奉獻晒所有時間比屋企同小朋友 .... 反之我而家返工就係休息時間 ..... 因只需專心一致去完成工作, 有時仲可以偷下懶, 上下網 .... 多咗好多自己時間.
    雖然我都好想試下做 FTM, 親眼見證 BB 嘅成長, 但係我比較自私 ..... 放低唔到現有嘅狀況! 所以話 FTM 係好偉大架!
    [版主回覆12/28/2011 01:22:14]咁又唔好咁講~
    各人追求嘅野唔同嘅
    相信你係「重質不重量」嘅,希望同小朋友過quality time嘛~

    ReplyDelete
  11. 每個人生活都有自己的難處,作為一位真心好友,不會說出"我唔似得你"這幾個字的,何必為一個泛泛之交而勞氣呢~~好慶幸你有以上的想法!:)
    [版主回覆12/28/2011 01:19:58]每個人都的確有自己難處
    以前好自我中心,而家人大咗都會從其他人嘅角度睇多啲~
    多點體諒,多點包容,世界會更美好:)

    ReplyDelete
  12. 講得好!
    [版主回覆12/28/2011 01:17:24]thank you x

    ReplyDelete
  13. 你應該為自己感到自豪的! 一位全職媽媽係24/7的, 一點都不易做, 要同小朋友一起進步真不易, 你很幸福才對! 你的朋友不太了解你, 太唔了解真正全心全意照顧孩子的媽媽有多忙, 我自己無經驗, 但眼見奶奶為了我們煮一頓飯都要花整日準備, 朋友照顧孩子回到公司說工作才是她休息的時間, 回家係真正打工....
    [版主回覆12/28/2011 01:15:48]謝謝支持:)
    總之做媽媽都唔易,在職媽媽都好多野做好忙㗎
    你都要加油呀~

    ReplyDelete
  14. 你很厲害呢.....
    [版主回覆12/28/2011 01:10:50]其實只係c9一名:P

    ReplyDelete
  15. 主題:全職媽媽
    呢篇文章...係值好高分~
    有層次~
    有條理~
    很豐富~
    睇完...很讚同..
    我作為讀者..被感動了!!
    [Yy回覆02/02/2012 02:22:35]我很開心...在你的BLOG...
    了解左好多有關在英國的一切人事.衣食住行,
    有機會都會去的,但唔知咩地方會岩自己多D=.=
    [版主回覆12/28/2011 01:10:44]多謝:)
    好少人讚我作文作得好~好開心呀!

    ReplyDelete