Sunday 7 August 2011

PINATA

啱啱有BLOG友問起有關PINATA嘅野,順便講下PINATA係乜東東



PINATA係墨西哥玩意(亦有傳源於中國), 以前喺宗教節日同喜慶時會打PINATA


而家歐美好多人生日,結婚等等都會玩


傳統嚟講PINATA係用CLAY嚟做嘅,但係因為安全問題,而嘅係用紙.PINATA內會有糖同小禮物.以前喺大多都係星形,但而家加入咗商業元素,多咗好多卡通人物. PINATA嘅真正玩法, 係要打PINATA嘅人矇眼,原地轉幾個圈, 周圍嘅人唱歌, 喺一首歌嘅時間內打PINATA. 打唔爛嘅話就到另一個人打...


由於安全原因,而家畀小朋友玩嘅PINATA都轉咗做拉繩嘅.打PINATA個人覺得好玩好多,不過真係要啲小朋友行開啲,唔好畀人打親!同埋我畀小朋友玩時都無矇眼, 無轉圈, 個個小朋友打一兩下,唔會過激~佢地個個都好守規,排住隊耐心咁等,佢地個個都好鐘意打! 打爛咗後啲糖會四散,小朋友就衝前去執囉~


打嘅PINATA爛咗唔可以再用,拉繩可以!拉繩嘅PINATA,可以自己"修理"返佢就可以再用!上網搵下點整就會搵到~


以下係我幾個整過嘅PINATA:)


影曦話要UNICORN PINATA, 整法喺呢到


想睇完成品嘅都CLICK入去睇下啦!


呢個主要係係用兩個氣球,紙同面粉漿造㗎!



呢個只係用紙皮相造,唔難㗎!




呢個就係我用咭紙同報紙整嘅~



睇下佢打得幾開心LOL



2 comments:

  1. 你真是一個 很 有心思的媽咪.  自己想到, and capable to make it. appreciate!

    ReplyDelete
  2. 你好, 我是從yahoo search到你的blog, 真的十分有用!!!!!!謝謝妳~ 我想請教你有關fondant~ 我完全沒有做過的! 但黎緊想整個卡通cake, 我想問fondant (白色, 紅色..)係咪在parknshop or citysuper有售呢? 你會在那裡買?  如果我早一晚做, 第2天才拎出街, 不放雪櫃怕不怕? 因為現在天氣都比較熱! 感謝你的回覆
    [版主回覆08/14/2011 02:18:00]我前兩日先搬返嚟香港,唔係好清楚百佳同CITYSUPER有無得賣(以前就無)
    一般蛋糕鋪應該會有.今日行過見到I LOVE CAKE到有得賣, $30一舊(幾貴下!), 叫SUGAR PASTE,都係差唔多嘅野嚟嘅
    FONDANT唔雪得㗎.雪咗攞出嚟會有小水點凝結喺面,會令FONDANT溶㗎~

    ReplyDelete