Saturday 6 August 2011

靖翹四歲生日會

今年生日會簡簡單單,我唔想攪咁多野~喺附近嘅公園攪就算~


我地叫咗朋友仔自己帶PICNIC嘅野食同野飲, 我就準備蛋糕啫!


借咗個PRARCHUTE,一啲畀小朋友用嘅麻包袋,木𡙡同假蛋同HOPPERS,畀小朋友比賽


個個都玩得好開心:)而且真係平靚正LOL


PICNIC!



PARACHUTE TIME x



SACK RACE



整咗個PINATA畀小朋友打爛~


靖翹話要粉紅色城堡+藍色嘅門同窗喎



個個小朋友都輪住打~打得好鬼興奮呢~


糖四散嘅一刻,佢地好瘋狂咁執糖呢!



好多禮物呀:)


呢位小姐好幸福呀!好多人錫佢呢!



4 comments:

  1. 公園開生日會都係個唔錯嘅主意BOR  happy birthday
    [版主回覆08/08/2011 05:00:00]係㗎:)不過真係要搵係少人去嘅公園,如果唔係好多閒人行嚟行去
    嗰日都有幾個,不過公園係公眾場所,當然要分享!
    其實都無咩影響,我地有我地玩,個個小朋友都玩得好開心!尤其係玩PARACHUTE時!

    ReplyDelete
  2. Happy birthday to Willow!!
    [版主回覆08/08/2011 05:01:00]thank you xxx

    ReplyDelete
  3. 在香港能這樣子公開的慶祝生日的機會不多。 謹祝靖翹生日快樂。

    ReplyDelete
  4. HI, Yennie:

    May i know that how to make the "Pinata".

    thx.

    ReplyDelete