Monday 18 July 2011

影曦學校FUUN FAIR海報

呢排好少UPLOAD野...先係解釋下呢期閃咗去邊先...


話說我加入咗影曦學校嘅PTA,幫手攪FUN FAIR, 傾咗攤位,節目,BBQ等等...


(睇下!其中一個攤位係用筷子夾波子LOL係咪好"香港"呢?我建議㗎LOL)


開咗幾次會後傾得7788, 就要攪宣傳. 我膽粗粗話不如我幫佢地DESIGN張POSTER


跟住我就整咗張咁嘅野LOL


因為私隱關係,上圖我DELETE咗學校名同LOGO先POST出嚟㗎,所以睇落怪怪地~


不過我覺得OK呀~之後佢地仲叫我整埋張PROGRAMME添!


佢地個個都好鐘意我個DESIGN! 太好啦!終於有人用我!


見到自己DESIGN嘅野周圍都有嘅感覺真係好好:)


對上嗰次有咁嘅感覺...應該係中六時幫自己社設計社衫!


真係N年前囉!我真係老咗好多LOL



2 comments: