Sunday 10 July 2011

心心相印髮型~女孩子又一至愛!

呢個心心相印我係喺我朋友KERO嘅FB到見到


佢啲手勢好好:)我都要學下!


呢個髮型要用較長時間,真係得得閒先紥呀!


見係星期六,我先同佢紥呢個頭~



先喺頭頂分中間界,定咗心型嘅中間位後,分一條約45度角嘅界,(分咗界唔用嘅頭髮最好紥一紥,以免阻住自己!), 紥起德式鬢辮,一路都加頭頂嘅頭髮


織到耳仔上方加晒頭頂嘅頭髮後就咁織埋條鬢辮佢



兩邊都係咁做就會變咗咁...



分心型嘅界,將心內嘅頭髮紥成馬尾



再用TOPSY TAIL向上反咗佢



加條絲帶後就好似之前個心心髮型咁織成心~


將D辮紥埋一齊就攪掂啦:)



 


2 comments:

  1. 真係好靚...好"得" 呀.... 雖然阿囡啲頭髮未夠長俾我幫佢紥...但係都睇定學定先...睇吓第時有無機會幫佢紥到... ^^
    Well well...really thank you for sharing ^.^

    ReplyDelete