Thursday 7 May 2009

第一次遊長沙

今日見天氣咁好
即興想帶兩個女去海灘~
check咗地圖後,見長沙唔遠,就決定去嗰到
出發去海灘!
靖翹教我點讀D英文字母HEHE

好靚既海灘! 
長沙~我都係第一次去咋!

靖翹一行落沙就驚,繼而大喊! 
一向大膽嘅佢竟然怕沙! 
佢一路要我抱到去樹下,一見到我鋪張布喺沙到就第一時間坐落去!之後就一路都唔肯行落沙 到...




換咗泳衣
出去攞水
唔洗擔心...我梗係同佢一齊去啦!如果唔係影曦畀浪捲走咗點算!
椰林樹影(唔好意思...係無椰樹嘅)

呢個人仔都係仲係唔敢踏落沙到,要坐喺塊布到玩
畀我迫佢行沙行 
即係去咗海灘成個鐘後,佢終於夠膽坐落沙到玩啦!

好難得可以影到一張大合照!
仲喺到跳沙添
睇佢而家玩得幾開心!
佢對腳仔唔見咗呀!!!
又換3,準備走人
返歸啦! 
兩個都喺巴士上瞓著咗-.- 
我咩住兩大個袋,仲要咩住靖翹...真係有d想c 
好彩影曦我一叫醒佢,佢就會自己行啫,如果唔係我真係要call的先掂囉

你睇下靖翹瞓到呢...
好長嘅眼睫毛呀!


1 comment:

  1. 嘩,D眼睫毛真係好長,好羡慕呀!
    [版主回覆05/27/2009 00:37:00]可惜頭髮得幾條毛! 少得可憐

    ReplyDelete