Monday 4 May 2009

影曦撞崩咗隻牙

呢個女玩四腳爬爬...
一跣手門牙撞地...崩咗!無咗1/3隻左門牙
上下唇都流血
佢梗係喊啦...
我即刻畀雪糕佢食
1.食凍野可以止血
2.可以止喊!
睇下...佢個樣即刻唔同咗呀!
一個星期之後,影曦話我聽佢門牙牙肉痛
我帶咗佢去睇牙e
牙e話無咩事,隻門牙可能會變黑。如果生牙瘡就要再去睇佢。可能要喺門牙到鑽個孔,塞d葯入去。但最壞嘅打算係脫咗隻牙佢。
第二日,影曦話個鼻痛,仲有少少燒,左邊面腫咗
我帶佢睇e生
e生話係牙肉發炎。我問佢點解撞到成個星期後先有事
佢話d細菌要時間入侵。佢話如木再發炎嘅就要再嚟見佢,再去見牙e
佢開咗抗生素同消炎葯畀影曦
而家食咗一星期,消咗炎,但係影曦仲話佢個鼻有少少痛...都唔知幾時先好返呢
估唔到咁撞一撞,手尾咁鬼長!

2 comments:

  1. 点解妳唔第一時間帶她看醫生呀?
    [版主回覆05/21/2009 11:21:00]因為覺得無需要 血又止咗,隻牙睇落又無咩事嘛

    ReplyDelete
  2. 如果隻牙真係keep住痛,可能已經壞咗,咁就最好脫咗佢。有朋友個朋友個女,又係撞崩牙,又無脫又keep住痛,最後攪到爛牙,仲慘!
    [版主回覆05/27/2009 00:48:00]上星期五佢食完消炎葯後幾日又開始發過 星期六我帶咗佢去睇e生 佢再開抗生素同消炎葯 尋日再去睇咗 ,因為佢崩咗嗰隻牙d神經壞c咗,攪到半邊面腫咗兩次。牙e同佢鑽咗個孔,塞咗d葯入去同炆埋個孔佢都無喊過!!!牙e話佢先得三歲,一d都無爭扎咁畀 佢整晒係「超人」~好叻女呀!!! 兩個星期後會再去睇牙e,攞返塞咗落個孔嘅棉花出嚟,mun返個孔隻牙就可以keep 返直到出恒齒~

    ReplyDelete