Monday 7 April 2014

Dermes 脫毛體驗


夏天就到啦!上咗去Dermes體驗佢地嘅腋下激光永久脫毛療程

我嘅consultant 治療師係 Sally,好詳細咁解釋畀我知唔同脫毛方法嘅分別

好似拔咁,會令到毛孔愈嚟愈大;剃嘅話,因為毛較粗嘅都仍然會生出嚟,令到毛孔撐大,就算清除晒都會令毛孔好礙眼;

蜜蠟脫毛等方法,除咗令毛孔粗大,而且痛,仲會傷到皮膚添!以上方法仲會令毛髮倒生、一個毛囊生兩條毛添㗎!

 

我曾經剃過,雖然方便,但要剃得好密,而且啲毛毛生返出嚟好拮好唔舒服!

dermes FDA認可,好安全㗎!而且14年來只專一為顧客提供最專業貼身的激光永久脫毛服務;佢地嘅脫毛機係針對色毛髮,

針對黑色素深入毛囊,幫妳永久根除毛髮,但又唔會影響其他皮膚組織,好安全㗎!

 

整個treatment過程只是大概十分鐘,做時都唔係好痛,好快攪掂!

我做完後,煩惱無晒,腋下仲即時白咗呢!

而家只要click以下的link登記http://bit.ly/DBLOY0414E,參加腋下療程可減$2000!優惠至430!

2 comments:

  1. Hi Yennie it's been a while! 我終於都寫番BLOG!岩岩加左你FB FD呀!一直都好欣賞你造的旦糕和彩繪,加油繼續努力!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝支持!
      我都希望可以寫多啲呢!

      Delete