Sunday 13 April 2014

晚遊愉景灣

珮茵生日,相約行山,由梅窩行至愉景灣
行完就喺愉景灣食晚飯
我湊住三個行怕佢地攰,所以我直接去愉景灣
我啲朋友以為去愉景灣一定要搭船
我呢啲過氣東涌人梗係知搭去欣澳再轉巴士呢條路啦
我同啲女由紅磡去欣澳,轉埋巴士
成人都係$12+$10,$22蚊攪掂,一個鐘左右就到啦!
比起由中環搭船($37)抵好多呢!
而且我呢啲九龍人又唔洗專登去中環:-)
我地4點幾起到欣澳等車
啲女一見到草地就問我可唔可以去草地玩!
曾幾何時佢地日日都可以喺草地跑
搬咗去市區,
見草地真係難上加難
佢地都格外興奮!
影曦問:「點解呢到咁靜嘅?」
這是都市繁華後的悲哀
落咗車後,朋友未到
我同佢地行咗去海灘嘅公園
一路行,見到有人喺沙灘晒太陽、睇書、打排球、玩沙......
非常悠閒
久違了的感覺
有時"出走"一下,感覺唔錯!
「靖翹等埋我呀!」
舒韻一路行一路大叫
沿途嘅人都望住舒韻對旁人話:「頭先個鬼妹講中文喎!」
哈哈!估唔到佢地呃得下人喎!
有得打韆鞦,大愛!
四年前嚟過呢個公園,幫朋友嘅囝囝James慶祝兩歲生日
原來對上嗰次嚟,已經係咁耐嘅事


朋友們完成行山嘅使命
食德國菜

臨走影返張大合照

九點見到迪士尼放煙花呀!
3A成晚都好鍾意同狗狗玩呢!

好鍾意呢到嘅環境
好掛住住東涌嘅日子
得閒真係要嚟多轉
帶埋picnic,可以喺沙灘hea成日呢<3


1 comment: