Thursday 17 October 2013

重陽拜山

舅舅喺加拿大返咗嚟,所以我地約埋一齊去拜山
話說公公婆婆以前係住錦田吳家村,嗰時我太公都同佢地同住
佢因白內障攪到盲咗(當時無得醫)㗎
太公去咗之後,我婆婆就向當時住喺隔嚟嘅村長買咗喺石湖塘一幅小小嘅地埋咗太公
以前我細個拜山時成家好多人去㗎!
醁經過小橋流水,條橋仲要係無扶手,經過好多菜田,有啲水湖(客家人叫水塘仔嘅叫法)
人地種菜,要用泵喺啲井到泵水漐湖到儲水淋菜㗎
點解我咁清楚?因為我婆婆靠種菜,養活咗一家六口
我公公係文人嚟㗎,以前做過校長,讀過黃埔軍校,之後嚟咗香港就做文職野
(我公公婆婆嘅故事好好聽,有機會再寫多啲!)
所以婆婆成日話,種菜呢啲粗重功夫,公公唔識做lol
愈講愈遠添...
係啦,總之以前拜山就係好似遠足咁,去好鄉村嘅地方㗎!

但十幾年前,太公同公公墓嘅山腳被大規模收購,用嚟起西鐵後,小橋流水全部無晒,水湖都無晒!
以前我地拜完全去水湖到攞水淋熄啲火,而家無呢支歌仔唱咯!
一望落山,就係石屎地...
以前拜山廿幾人去㗎,但係而家?我媽嘅三個弟妹,有兩家都移民加拿大,嚟嘅人,愈嚟愈少...
唉...細個時真係會其待拜山,因為可以見晒手平時少見嘅親人!

唉,點都好,我覺得都係要帶啲女嚟拜下山,講下佢地太公同太太公嘅故事佢地聽

一去到就落雨,注定不能久留...
雜草叢生!

快快趣清咗啲草就拜啦!


我地燒咗啲野,啲女散溪錢(我細個最愛嘅動作)就要走!
太大雨啦!
唯有下次嚟清多啲啦!!!




No comments:

Post a Comment