Thursday 3 October 2013

迪士尼黑色世界~好玩•唔好叫! 2013

試玩迪士尼黑色世界
場內有好多萬聖節嘅佈置,氣氛好好!好多地方可以畀人影相
而且有好多個好玩推介
包括「黑色嘉年華「異」演」、「灰熊山谷黑色嘉年華」、「明日世界怪誕夜」、「幻想世界派糖大召集」、「詭墳學院」、「黑色馬戲班」、「彊屍戰狼人」、「整鬼化妝間」同「夜光鬼魅巡遊」
精品店同餐廳都有好多萬聖節嘅精品同美食添!

一齊搭火車去香港迪士尼樂園 | Hong Kong Disneyland<3


我地搭咗火車去fantasyland, 路過見到tinkerbell<3
靖翹揹咗個tinkerbell嘅背包、佢勁想走去畀Tink 睇佢個袋!我地梗係去排隊啦~


Tink畀啲啲fairy dust三個女
打後半個鍾,舒韻隻手都女係維持住呢個姿勢Lol!


Disney為halloween加設咗呢個「大頭寶寶」影點


喺Adventure land 見到有攪鬼pirates 呀!



跟住我地鬼咗睇the Festival of Lion King


靖翹話要玩「灰熊山極速礦車」欣欣ee要陪玩lol

去「迷離大宅」玩
舒韻扮馬騮Albert


迷離莊園嘅錯視花園好正,影相出嚟睇,靖翹仲高過欣欣!


Halloween新景點:
黑色馬戲班
要112cm先入得,唯有我睇住舒韻,欣欣ee帶佢地玩啦!
欣欣玩完話,真係驚嚇㗎!影曦靖翹兩個都係驚住玩!真係有人走出嚟嚇你㗎!
另外仲有個「詭墳學院」,聽講話仲驚嚇!今次都係唔玩住!


舒韻每次去迪士尼,必定搵公主傾計<3
我地之後仲搵咗Aurora,舒韻仲屈咗Aurora送佢香吻一個lol


入返正題...
好啦...愈嚟愈夜...
氣氛愈嚟愈好!


驚驚!


迪士尼內多間精品店內都有Halloween 相關物品賣啦!


靖翹去咗「整鬼化妝間」face painting
(喺明日世界火箭餐廳旁<-我問咗好幾個staff先知喺邊,大家記住啦!)


靖翹非常興奮!(平時我幫佢畫又唔見佢咁嘅樣:-p)


靚靚!


靚靚姐姐畫靚靚face paint !


喺小小世界出面,有幾個Halloween 場景影相
有時Mickey,Minnie,Chip and Dale都會喺到同大家見面㗎!
*其實四圍都有呢啲場景㗎!













Jack and Sally喺睡公主城堡後會同大家影相<3<3<3
大家記住去我!我太遲去到,同唔到佢地影啦!
(為咗彌補同唔同佢地影相嘅失落...我會喺呢個post下面回顧下08/09年時嘅迪迪尼Halloween!)


9:45pm 「夜光鬼魅巡遊
Jack同一眾嘩鬼一齊巡遊~我第一次睇,超期待!

等到啦!


巡遊開始前,大燈會全部熄晒!只有紫色燈
係咪好靚呢~
有啲小朋友可能會驚,記住畀啲心理準備佢地啦!


好大個Jack呀!!!


舒韻有少少驚,攬住我<3



Sally!!!
舒韻本來有啲驚,但係佢一見到Sally 成個彈起!超興奮呢!
我地有畀啲女睇過the nightmare before Christmas 
係一部好出色嘅stop motion動話,故事charming,歌又好聽~
我同啲女成日都唱this is Halloween 嘅呢!!!
每逢halloween同聖誕都會攞出嚟睇;-)










火人lol


Mickey, Minnie, Donald, Daisy, Goofy, Pluto, Chip and Dale!









精品店外嘅display window好靚呀!





Wahahahaha!
A jack plate with a skeleton top










盡興的一夜!


回顧...
2008年...
影曦兩歲多,靖翹啱啱一歲<3


Mickey同Minnie係咁同佢地玩



Minnie攬完影曦,Mickey又話要靖翹攬!但靖翹走咗去lol


行過時撞正Goofy返入去休息
點知佢行返轉頭...


熊抱住影曦!


靖翹周圍走...


結果高飛捉返佢入bb車!超攪笑!


Donald and Daisy 


嘩!搵得返!我地同Jack and Sally嘅合照!


09年嘅廸士尼...
影曦三歲幾,靖翹剛兩歲...舒韻喺我肚肚到




後記...
去咗咁多年廸士尼嘅黑色世界,悶唔悶?
唔悶㗎!廸士尼每年都花好多心思喺裝飾上,燈光加上音樂一起,年年都有種好澎湃嘅感覺,好有新鮮感!
今年迪士尼嘅黑色世界會喺10月4日至31日逢星期四至日都會有得玩!!!
仲有特設夜間門票($299),好抵玩,放咗工去玩都仲得!

今年迪士尼主題有個「好玩•唔好叫」 膽量測試大考驗!
入園挑戰新玩法,無論驚嚇心跳,抑或興奮忘形,都要忍住唔好叫,接受真正的膽識大考驗!
Youtube紅人Ming仔怪招出盡,教你忍住唔叫,一眾DJ紅星,更會自創獨家特訓方法,帶領全城逐一
攻破迪士尼黑色世界的「好玩・唔好叫」黑點!
觀賞忍叫短片,苦練忍叫奇技,再向各人的實戰經驗取經,為入園作好最佳準備!我們將會陸續上載更多短片,萬勿錯過!
https://www.hkdl.hk/halloween/scream-no-more/



而且今年又有迷離莊園,灰熊山仲有個「黑色嘉年華」~
仲有幾個show都唔好錯過~
黑色嘉年華「異」演
一眾奇人異獸大展「異」能睇下你會有幾驚嚇~ (異演時間:20:55/21:20/22:15/22:40)
明日世界怪誕夜
黑色力量入侵明日世界,引發全新的舞台表,包括爆裂擊樂團、火熱Hip Hop女子組合、星球舞動聯盟、電擊幻變扯鈴及星際勁舞團等,帶領賓客投入「明日世界怪誕夜」的派對,令你忍不住狂叫喝采!(舞台表演時間:20:30-23:00)

呢兩個必去鬼屋,記住玩呀!(啱嚇得下嘅小朋友同大人玩多啲)
詭墳學院
抓緊時間到「詭墳學院」拜會「詭墳校長」,挑戰今年最「驚」人的全新課程!
黑色馬戲班
馬戲班班主訛稱珍藏古怪展品及斷頭騎士頭顱,但萬萬估不到,你卻成為斷頭騎士的追殺目標!慎入!

殭屍戰狼人
殭屍與狼人喺美國小鎮大街鬥起上嚟呀!(22:20/22:45)

詳情記住睇廸士尼嘅網頁啦!!!
http://park.hongkongdisneyland.com/hkdl/html/Halloween/zh_HK/index.html








No comments:

Post a Comment