Wednesday 2 October 2013

海洋公園•哈囉喂•全日祭•2013

有幸被邀,率先去咗海洋公園玩哈囉喂「全日祭」
唔好以為好恐佈喎~好多野都啱小朋友玩㗎!
我地先去咗睇「南瓜怪傑工作室」,內裡有唔同嘅南瓜雕刻,啲表情好生鬼,好得意㗎!連舒韻都喺到扮啲南瓜樣lol


南瓜怪傑工作室
喺海洋列車對出
內裡有好多南瓜雕刻家嘅作品,好精彩㗎
(一啲都唔恐怖,可以同小朋友去睇!)

門外有好多dress up咗嘅entertainers 同大家玩



雕刻工具
鬼斧神工~係咪好靚呢~



認得呢個係邊個嗎?係盛志文呀!


場內不乏影相位

有波波玩~(我細個好恨有個咁嘅波!但亞媽唔肯買...但確實又真係無咩用嘅)
好多個唔同類型嘅南瓜作品呀!
場內都有唔同嘅演藝人員同大家影相,增加氣氛
好大個南瓜呀!
沒有最大,只有更大!一千磅嘅南瓜!!!
(你睇靖翹個驚嚇樣!又幾識做戲喎!wahahahaha!)
呢三個南瓜咁排又幾得意喎
南瓜腦同南瓜手(有手毛㗎lol)

有手腳嘅南瓜
(有個揸緊車lol)
Impressive pumpkin carving
好重呀!


Piers, the pumpkin king!
勁人即場雕南瓜:-)
Echo勁好笑,係咁扮pumpkin啲樣!
周街都有人dress up!
舒韻唔敢影喎
同兩少男~Jacob同Tobia同照
之後我地去咗威威天地嘅「古靈精怪魔法屋」,裡面有唔同嘅擺設,好似哈哈鏡、南瓜、糖果...等,仲有好多著得好靚嘅哥哥姐姐攪氣氛同你影相,好啱小朋友玩㗎!

同Daisy 姐姐玩遊戲
玩完daisy 姐姐大派M&Ms

喺古靈精怪魔法屋內有哈哈鏡~立即瘦!勁過減肥藥!
我又想要一塊喺屋企!

屋內有好多地方畀小朋友走來走去、爬來爬去

連影曦都啱玩

所有演藝人員嘅服飾同裝扮都好細緻!


成班嘩鬼賣攪鬼,不賣恐怖!

好多個影曦呀!

不稱職的小羞lol

又嚟個大合照!
跟住我地又去咗玩攤位
獎品全部換晒南瓜啦!有大有細~
七個小朋友人齊掉!
好彩我企得遠,如果唔係實畀佢地掉親!
Tobia好叻,連中兩元!
沿途見到啲車仔檔,都花咗好多心思去裝飾
呢到成個吹氣棺材裝晒野飲㗎!
然後我地去咗海龍王餐廳試食萬聖節菜式
點知呢幾個人一去到扮喪屍!

今次海洋公園安排超好,畀咗最靚嘅房畀我地,對住水族館~
覺得自己係貴賓hehe

「全日祭兒童套餐」餐都別具心思,「搗蛋先生沙律」、「魔咒意粉」同「綠色巫師」(綠茶朱古力慕絲<-呢個好味!我食晒hehe)。
Very chocolaty! 大愛!
啲cupcake又靚又好味!(都幾大個!小朋友未必食得晒一個)
我地仲點咗其他野食
個龍蝦湯同龍蝦炒飯都好好味!!!
遇啱餵魔鬼魚時間
潛水員著住骷髏骨頭潛水衣、攞住個南瓜籃落水添!
佢仲游過嚟同我地打招呼、畀我地睇下魔鬼魚食嘅魚仔添!
我就係鍾意呢啲驚喜,海洋公園做得好好:-)



食完野,我地行咗去[夢幻水都]玩咗啲攤位。除咗有Halloween 飾物賣外,仲有鬼頭鬼臉化妝室(face painting),同埋「小鬼頭飾手作坊」。影曦同靖翹畫咗隻蝙蝠喺塊面到,舒韻畫咗條魚~
影曦同靖翹都做咗手作,一個整咗個音樂盒,另一個裝飾咗個蛋糕。
真係玩得好開心~好攰嘅一日呢!

坐定定畫面
我同PR姐姐攞起頭飾玩自拍~呵呵呵!
舒韻...豬韻...
呀唔係,係魚韻先啱
魚!(係佢自己揀㗎!)
蛋糕製作中(音樂盒嚟㗎)

佢兩個都好鍾意整手工㗎
(舒韻都想整,但無時間Lu~)
一個整咗音樂盒連鯨魚,一個紫色兔仔蛋糕
玩完大合照~開心的一天<3
咪住,都係玩多陣先
去咗搭海洋列車上山,動畫都變晒南瓜樣呢!

只得影曦夠高,老公帶咗影曦玩呢個...
我同靖翹加舒韻負責射濕佢地!哈哈哈!


老公仲帶咗影曦同靖翹玩過山車
呢個靖翹都夠高
舒韻都話想玩...唔好啦掛...好彩佢未夠高啫!
靖翹好大膽!舉起雙手都得!
影曦個樣就好滕雞hahaha!


之後,我聽PR姐姐講,話m&m鬼屋都啱細路玩
我就叫咗老公帶佢地去玩
跟住...中晒伏!!!影曦一入到去已嚇到喊T.T
好彩係優先場,人唔太多,啲演藝人員一知道係細路,之後嗰啲都無再出嚟嚇佢地
出到嚟影曦收晒聲,靖翹就無喊
但問佢地會唔會再入去玩,佢地都異口同聲話唔會再入啦!
(斃!製造咗童年陰影添!)

喺海洋公園,萬聖節裝飾周圍都係!好有氣氛!真係做到一絲不苟!



我地玩到超攰!滿載而歸呢!
最後...當然係打的返屋企
***海洋公園打的小貼士
海洋公園外嘅的士隊超長龍㗎!
如果唔想等咁耐,可以行去出口右手邊停車場嗰邊嘅旅遊巴出入口,喺嗰到截的士好快有車呢!



海洋公園哈囉喂「全日祭」十月一號正式開始!有更多野啱小朋友玩~
好似「趣怪南瓜雕刻樂」工作坊、「哈囉喂趣怪杯子蛋糕工作坊」、逢星期六、日有「南瓜扮嘢王大賽」,一定更好玩!


http://halloween.oceanpark.com.hk/tc/





No comments:

Post a Comment