Saturday 22 June 2013

Nick Vujicic來訪

4/6/2013
Nick Vujicic呢一日嚟到女兒就讀嘅學校演講。
影曦叻叻!代表一年級上台喺Nick 同全校前讀禱文♥


上台前...練習下先!


因為影曦係第一個讀,佢喺之前一日綵排時仲同老師提出,不如佢講埋"Let's bow our heads and pray."好醒目呢<3
佢話佢試上台講時有啲怯,我話有啲怯係正常,但唔會影響你表現㗎呵?佢話佢ok㗎!
佢上台時我無得睇,但老公話佢讀得好好<3
我一年班時仲係一舊飯,一定唔會敢上台對住咁多人講野呢!

"Let's bow our heads and pray."

影張靚相先




星期日檔案都有嚟學校拍呀
以下係喺mytv到cap返嚟㗎





左上角見到老公添!


nick 分享咗佢細個成日被人欺凌嘅經驗
佢細個時因身體嘅缺憾,本應係入讀特殊學校,但係佢就常返普通學校
就係因為佢無四肢,令佢經常成為被欺凌嘅對象
9歲時更曾經自殺...但佢想到,佢死咗嘅話,屋企人會有幾傷心,於是打消念頭。
佢一路以真誠去打動其他人。
如果有人蝦佢、出言傷害佢,佢反而會問返人"hey, you're looking good."

唔會以怨報怨,而係以德報怨!
當你以為自己喺人生最低點時,反轉頭諗返,呢個係轉好嘅開始


以正面態度面對問題,而唔係消極咁過日子
NICK而家結咗婚,有個仔。
佢想做一個演說家,佢都做到啦!
佢要做一件事,比我地健全嘅人付出更多!
佢能夠做到,我地又點可以再畀自己咁多籍口話邊樣唔得、嗰樣唔得呢???



最後影曦仲上埋新聞呢!


為影曦非常驕傲呢!!!

希望各位聽咗講座嘅小朋友,都有所得著!

No comments:

Post a Comment