Thursday 6 June 2013

Mii organic產品用後感~




三星期前去 Cosmo Beebies 攞咗Mii 嘅產品試用~
Mii 係一個美國品牌,以健康、新穎、安全為宗旨令媽咪同BB都安心咁用佢地嘅產品。最掂嘅係佢地會根據最新嘅民意調查去改善產品嘅品質,亦詳細列出產品成份,從而確保產品唔會對小朋友產生不良反應~佢地選擇產品成份時都好嚴謹,只會揀安全同合乎環保嘅成份~好似茶樹油、麵包樹油、橄欖油、希蒙得木油等等。身為用家嘅我地,真係用得安心又放心呀!!!

Mii有出breast pump、奶樽、小朋友水杯同埋護膚清潔用品(全線or
ganic,無有害成份㗎!)。
今次我攞咗啲瓶pure
 mom 身體磨砂、洗手液、bubble bath、有機地板專門清潔劑、有機玩具清潔劑同有機除污漬/氣味清潔劑♥
等我續一同大家介紹同分享下用後感啦!

先介紹我覺得最正嘅產品-Toy Cleaner
BB成日都放玩具落口,怕污糟驚佢遲早會肚仔痛?
呢隻Toy Cleaner絕對幫到你!
喺玩具上噴一噴、抺一抺,得咗!!!
連水都唔洗過~
皆因呢隻cleaner係用有機嘅植物配方製,好安全㗎!
除咗玩具,用嚟抺枱、high chair都係一流呀!

Screen shot 2013-06-06 at 9.44.58 PM


跟住就介紹我最常用嘅有機除污漬/氣味清潔劑 ~ 綠茶味全天然有機成份全天然有機成份
我屋企就只得一張地毯,喺正客廳,所以成日都好易污糟
有幾撻我擦極都擦唔甩
但係用咗佢~嗰啲漬即刻起咗出嚟!
我成日以為organic嘅野無化學野咁好用,原來都唔係㗎!
而且真係除到味(但就唔係好聞好綠茶味)
對於無得晒地毯嘅我嚟講,呢支絕對係救星~

Screen shot 2013-06-06 at 9.44.26 PM
地板清潔濃縮液 ~ 綠茶味
清潔效能可媲美滴露~
雖然佢係綠茶味,但我用完都唔係好覺有
但係佢係全天然有機成分,對家人同BB都無害嘛!

Screen shot 2013-06-06 at 9.43.15 PM
BB用bubble bath ~ 薫衣草味
呢個bubble bath真係好bubbly! 我平時用開強生,但都唔夠呢隻啲bubbles勁~
啲女勁鍾意!
如果你小朋友唔鍾意沖涼,不鈁試下呢隻bubble bath,一見到啲bubbles即刻想沖落去lol
而且清潔效能不錯呀!好鍾意幽幽嘅薰衣草味!

Screen shot 2013-06-06 at 9.44.06 PM
屋企不能缺少嘅...洗手液 ~ 藍莓味
啲女好鍾意呢隻藍莓味,成日洗完手都會走嚟比對手我聞!

Screen shot 2013-06-06 at 9.43.34 PM

pure mom 身體磨砂
嘩嘩嘩!我從未用過隻咁嘅磨砂!
呢隻磨砂係會一路揸,啲粗粒粒一路溶㗎!
先濕咗啲皮膚,跟住揸上身到,一路揸一路溶...然後就畀皮膚吸收晒
再用水沖洗
真係好潤!!!啲皮膚滑咗(呵呵呵!)
呢樽正野嚟㗎!



Cosmo Beebies仲有好多好正嘅BB野賣,又靚,品質又好!我真係睇咗好耐先捨得走呢!



Mii 一系列嘅產品



全部都啱媽咪同BB用㗎!



cosmo beebies賣嘅產品又潮又靚又實用!
我都好心動,可惜我啲女唔再係BB



Cosmo Beebies地址: 中環威靈頓街33號The Loop 9樓  

喺附近返工嘅lunch time上去都好方便呀!

記住去like Cosmo Beebies個 FACEBOOK page 呀! https://www.facebook.com/cosmo.beebies?fref=ts

Cosmo Beebies' website: http://www.cosmobeebies.com.hk/zh/brand_list.php?id=32

No comments:

Post a Comment