Wednesday 12 June 2013

與舒韻短遊錦田

8/6/2013
是日老公有啲野要我去錦田攞,靖翹要返學,老公要返工,影曦就選擇留喺學校陪老公所以我就帶咗舒韻去錦田
我先去咗送靖翹返學,點知行咗10分鐘去巴士站先知...無帶銀包!!!
本來兩分鐘車程...
結果死死地氣咁拖住兩個行多20分鐘返學!
原朲諗住送完返學就去錦田
心諗...死啦,又要行返屋企再出過去
跟住我突然醒起,學校欠找一百蚊未畀返學
我就走去追數lol
我就搭咗的士返屋企攞銀包,再出發出征錦田!
矮小嘅平房,藍藍嘅天空,感覺清新!
我好大部份嘅童年就喺呢到過㗎啦~
細個時婆婆住吳家村,每逄星期六、日,暑假我都會返去婆婆到住㗎!


每次去錦田,必定要去食波地路呢間豬腸粉!
唔講唔知,呢到已經傳到第三代啦!
我細個時婆婆成日都買呢檔嘅豬腸粉我食㗎!



yum yum!!!
連舒韻都大讚好味呀!!!


呢間玩具、文具咁多年仲喺到
細個我同妹妹病親,都會去呢到睇江醫生㗎!


辦完事,我地就搭64K出咗大埔搵婆婆(舒韻嘅太婆)

元朗/錦田,係香港最大嘅平原<3

我外賣咗豬腸粉畀婆婆,開心到佢呢~
探完婆婆我就帶舒韻去咗我媽油麻地嘅屋企
真係一日遊晒港九新界呢!
我專登走去我媽到...係因為表妹Karrie返咗嚟
佢係為咗一個15分鐘嘅港大interview而專登由加拿大飛返嚟!
希望佢成功啦!!!
同karrie傾傾傾...傾到8點幾...
於是我決定呢晚喺我媽到瞓算~
廢事帶住個超攰嘅舒韻返屋企啦~
在娘家嘅感覺真好!






1 comment: