Sunday 6 January 2013

影曦七歲生日準備篇﹣winter party!

呢個生日會,我用咗足足一個月去計畫、籌備
攰,但成果都ok!

我媽咪,影曦婆婆整咗個好靚嘅back drop畀我地影相!
用藍色、白色紗整佈景
雪花係我趁啲女瞓咗時,A4紙剪成,可以周圍吊

呢種叫rock candy
一杯水加三杯糖煮溶,倒入容器中
放入棒,待數日
糖之結晶會在棒上「生長」
*因結晶會在容器底部積聚,固需每天更換容器

cake pops
我整咗玉桂呍呢嗱蛋糕加玉桂呍呢嗱糖霜搓成球狀
放入雪櫃雪凍
沾上白朱古力
趁白朱古力未定形,加上預先用糖膏CUT好嘅雪花
再加食用閃粉

我喺夾糖嘅地方夾咗呢種似海豚嘅軟糖
我放咗佢入冰格冰咗佢
同生日會時就可以加入飲品內
我喺雪碧到加咗一滴藍色食用色素
咁整出嚟效果唔錯!

蛋糕方面我都係到整時先決定整giant cupckae
我都係第一次整giant cupcake!
外個就好興嘅
由於今次主題係winter,所以裝飾時都加返個冬天嘅元素喺到
都係用返藍、白兩色
同樣都係呍呢嗱玉桂味
加咗三隻小企鵝
影曦喺最頂(佢善於觀察)、靖翹滑緊落嚟(佢勇於嘗試、鍾意玩)、舒韻就係做緊“WHAT?”嗰隻lol
整完之後,我噴咗食用珍珠粉同灑咗閃粉
成個蛋糕即刻高級咗!

table setting
我喺二德惠買咗個藍色底白色點嘅cupcake tower
整咗個花球仔做裝飾
喺taste買咗啲透明膠酒杯同監色透明膠碟
反轉酒杯貼落隻碟到咁整個食品㗎,都幾靚㗎!
我仲焗咗雪花形薑餅呢!



壓軸出場嘅係呢隻北極熊pinata
係影曦要求我整㗎!
唔好睇少佢,用咗一個星期先整完佢㗎!



做法:
1.吹咗兩個一大一細嘅氣球為你理想大小
用報紙或草紙沾麵粉糊(或白膠漿加水),黐喺氣球上(我鍾意用麵粉糊多啲,同埋用手沾麵粉揸落個氣球到好過用畫筆)
靖翹同舒韻都好鍾意整呢!
2.待乾後再重覆以上步驟,要鋪三至四層先夠硬
3.吉爆個氣球,喺細嘅氣球到cut個孔,再以紙和麵粉糊連接頭和身(我試過用膠紙、熱溶膠槍...都黐唔到,係要用返呢個方法先得!)
4.用紙搓用團,慢慢加上北極態之鼻、耳仔、手和腳等
5.剪皺紙,貼在pinata上。再加上眼、鼻、口...就完成啦!
要用時就喺身上開孔,用嚟吊住佢。開另一個孔就放入糖



今次呢個pinata成功令到班小朋友開心興𡚒!
呢到有個video,有家得閒就去睇下啦!
最好笑嘅係當個個小朋友晗糖,舒韻...搶咗北極熊個pat返嚟!!!wahaha!!!!!

https://www.facebook.com/photo.php?v=10151423137754319&set=vb.654084318&type=3&theater

1 comment:

  1. rock candy

    請問每天更換容器意思是每天再從新整一杯水加三杯糖煮溶,倒入容器中?
    [版主回覆01/11/2013 15:17:27]唔洗每日煮過㗎
    好似我用嗰個食物盒咁,倒返啲糖漿落去另一個一樣大小嘅食物盒到就得
    (你就會見到有啲糖嘅結晶喺底,因為怕棒棒黐住個底嘅結晶,所以先要換)

    ReplyDelete