Friday 3 April 2009

影曦教訓人,我為佢驕傲!

話說今日喺東涌月台出火車,我即刻衝去lift到(無小朋友嘅朋友,你地唔明㗎啦...推住架bb車上唔到電梯,一定要搭lift。唔快d嘅話就會畀d四肢健全嘅人霸住部𨋢先...攪到我成日都要等三轉𨋢!仲要畀人打尖!)
我知邊度車門最近,所以我衝咗入lift,但都唔夠d有手有腳、後生、無拎行理嘅白領同學生霸咗半部lift先!
我老公見自己入唔到lift(經常嘅事...畀d唔洗用lift嘅人霸晒),咪走去搭電梯囉
以下係我同我三歲嘅女喺𨋢內嘅對話:
"Mummy, where's daddy gone?"
"Daddy's getting on the escalator cos he can't get in the lift."
"Oh..."
"Don't worry darling, daddy can use the escalator but we can't. He'll be fine."
"But these (指住晒lift內嘅人)people don't need the lift. They can get on the escalator."
我己經暗笑緊...
"That's right! they don't need to use the lift!"
"They are quite selfish."
"...yes thay are! Lift is for people who can't use the escalator."
我平時對我個女嘅教導,今日喺lift內體現晒出嚟!
我好驕傲!

再次聲明:
lift係畀有需要嘅人仕(傷殘,高齡,攞住大型行理同推bb車嘅人)優先使用
唔該大家如果無咩必要,唔有同d有需要人士爭lift搭
如果唔好彩畀個三歲細路串你就無謂啦!自己攞嚟瘀!!!

No comments:

Post a Comment