Wednesday 29 April 2009

細b出世前對大b嘅心理輔導

靖翹出世前我地同影曦做咗好多心理輔導
同佢洗晒腦,因為怕影曦會妒忌靖翹
我見過有小朋友因為細妹/細佬出世,覺得自己被冷落
喺無人見到時會meet細佬妹!攪到佢地喊同瘀咗一撻撻!
好彩我99好有經驗,教咗我好多野,令到影曦好錫靖翹!
http://www.amazon.com/s/ref=nb_ss_b?
url=node%3D4&field-keywords=new+baby&x=0&y=0
呢個網頁嘅第三,四本書,當年我都有喺圖書館惜過返去畀大女睇
Product Details

waiting for baby有講媽咪有咗bb,媽咪嘅生理變化
例如媽咪體重上升,有時要見下e生,check血壓,個肚會愈嚟愈大呀咁。
Product Details

my new baby有講做大哥哥有d咩可以幫到手咁
細b出世前畀大嗰個知道將會發生咩事,咁就會好d,佢地會有心理準備
另外,喺我細女出世前,我99買咗架我大女好鐘意嘅玩具車畀佢,到細女出世時,就話架車係妹妹畀佢嘅禮物,令大女對妹妹有好嘅印象。同時間,因為佢掛住玩架車,而少咗留意我要花好多時間喺妹妹身上。
因為嗰時我餵人奶,一個睇住兩個。為免大女喺我餵緊奶時爬上我到,每次
餵奶前我都準備咗:電視同dvd搖控,佢鐘意嘅書放喺我側邊,佢架車喺電視面前,佢嘅小食,佢鐘意嘅玩具。佢一話要我抱,我就畀第二樣野佢,一路keep her away,我就可以安心餵奶。久而久知佢就知道我餵奶時佢唔可以要我抱,佢會等到我餵完先走過我問我可唔可以抱佢。


仲有就係喺細b出世前後,你嘅生活唔好有太大改變(e.g.唔好突然要大嗰個返學,可能佢地會覺得我地專登送走佢!)亦唔好呢個時候potty train,因為佢會以為因為細b嘅出現,佢先會有咁嘅改變。一時間變得太多會令小朋友難以接受,產生情緒問題。

如果喺細b出世後,大嗰個突然啜手指/懶尿,都千其唔好鬧佢。因為可能佢都係想引你注意啫!只要你畀佢知道,父母仲係好關懷佢,好錫佢,仲會同佢一齊做細b出世以前會做嘅事(如一齊去公園玩),等佢得到full attention,呢d情況就會慢慢改善。

好似我地咁,本來都想當年19個月大仲瞓緊bb床嘅影曦讓張床出嚟畀細妹嘅。但係基於我地都唔想將佢嘅野突然畀咗細妹,我地就買咗個moses basket畀靖翹瞓。靖翹瞓到6個月時我地先慢慢轉張兒童床畀影曦,靖翹就可以瞓bb床啦。

3 comments:

  1. Tks for your sharing. I just pregnant and with same case like you. My son will be 25months old when my baby born in this Dec.
    [版主回覆05/09/2009 23:18:00]恭喜晒呀!!!
    知道小B性別未呀?

    ReplyDelete
  2. 未知, 但同上一胎有d唔同, 而家這胎令我嘔得特別多, 成日都食唔倒嘢, 好辛苦o 我老公想生女, 一仔一女=好
    [版主回覆05/20/2009 12:57:00]有邊個唔想有一仔一女㗎~我都想呀!不過都係順其自然啦! 我係好好彩嗰d,陀住兩個女都只係嘔過一次,無咩點唔舒服 我聽日講胎胎都唔同嘅...希望你快d好返d啦,唔洗成日嘔~

    ReplyDelete
  3. 其實我真係好佩服你~你真係好叻~講真我地都係同年~ but我真係冇你識得咁多野~雖然大家都生o左兩個~ 你真係一個super & good mother~ 我要好好向你學習~
    [版主回覆07/08/2009 22:36:00]我識呢d野,都係99教我嘅啫... 如果唔係我都會好似隻無頭公雞四圍"鐘"呢!

    ReplyDelete