Wednesday 17 June 2015

貝澳摸蜆記

朋友問我去唔去摸蜆⋯⋯我成世人都未摸過!
帶埋三個女去先!

一行人喺東涌搭巴士去貝澳
黑色嘅沙
成一百米都係好淺水嘅
唔太曬,正呀!
我地帶咗tent
但啲細咯無咩點用個個周圍跑

我地帶咗鏟,但係覺得用手摸好玩啲
*黑色泥沙非常幼細,建議著舊衫去玩,著泳衣嘅,唔好著有裡嘅(即一層嗰啲)
我著白色係錯誤,而家件野洗極都仲有黑色一撻撻!
著有裡泳衣嘅話,啲泥沙係會入晒裡裡面㗎!
影曦埋了自己
我地摸咗好多蜆
但無帶走
Piers話會影響生態,唔好攞走喎
愛護下環境~影相留念就好啦!
玩咗幾個鐘,返歸啦!
牛牛,好多牛牛!

等巴士...大排長龍!呢個以貝澳為終點站嘅3M特別車,係無巴士站牌㗎!
星期日及公眾假期先有
無記錯嘅話,半個鐘一班
大嶼山巴士網頁上係無咁多資料㗎
最好係上巴士前喺巴士站問好班次
我朋友係喺等巴士時打去巴士站問
我地係因為上班車滿咗上唔到車先知咁多
的士?唔好讖人啦,成個大嶼山會有幾多架藍的呀...
玩完又攰又想快啲走
真係建議去前問清楚!
終於上到車...
我地之後去咗東薈城嘅大食代食咗個刨冰!透心涼呢!

小插曲:
影曦喺水到玩時踩到死咗嘅珊瑚
爆血!
真係好多血!
我揹住影曦去搵救生員,佢地讚影曦傷得咁深都無喊,好叻叻!
包完傷口,即刻著返鞋先
呢次係我地第𤤴久用救生員服務
佢地好好人,好親切呢!
真係唔該晒!




No comments:

Post a Comment