Tuesday 25 February 2014

Chemical peel - 淳肌醫學皮膚護理中心 Pure Aesthetic Clinic



又嚟到淳肌啦~又嚟扮一扮靚!

佢地幫我影咗相,分析咗皮膚嘅閉塞情況
紅色點點就表示毛孔閉塞得勁!
唉⋯平日以粉遮面嘅我,毛孔閉無所遁形>.<




佢地好詳細咁解釋黑頭、暗瘡、暗粒同酒米嘅形成
我嘅皮膚不嬲都唔係好
所有問題都有!
最大原因原來係我潔面做得唔夠徹底
佢地教咗我,喺死皮多嘅位,如鼻翼、咀角位,洗面時卒多兩卒,就可有助去除死皮

佢地建議我做一次chemical peel
換一次膚
做一次可以去除角質層死皮
去暗瘡
去暗瘡印
去酒米
同減少油脂分秘


佢地講解時已講明呢隻chemical peel 做時會「拿拿地」,會「攻鼻」
所以我做時已有心理準備
只係薄薄一層揸喺面
我以為要等好耐,但原來呢頭揸完,嗰頭就會被抹走
所以唔算好「攻鼻」
其間我用口呼吸,無用鼻,可能咁無咁攻鼻同埋無流眼水啦


做完之後近鼻嘅皮膚較紅
往後幾日都會甩皮
我一做完鼻同鼻翼兩旁都有甩皮,之後嗰幾日甩皮嘅地方集中喺鼻下
但唔太明顯,嗰啲位上粉唔好上太多都唔會好覺
做完皮膚格外嫩
呢一個星期要特別注意做好防晒
同埋呢幾日毛孔嘅污糟野會排易被排出(真係好明顯),但因皮膚較薄,要忍住手唔好吱,如果唔係好易有印㗎!
三個星期後,新一層嘅皮膚先會完全長出㗎


三星期後,我再去到淳肌
佢恃建議我再做多次換膚
我上星期病得勁,無咩點理啲皮膚
估多次都好,可以乾淨啲
做完第二次
有驚喜喎!
覺得白咗一、兩度
做完換膚幾日後(今日)都無咩甩皮嘅情況發生呢!



淳肌醫學皮膚護理中心明白每位顧客皆獨一無二,肌膚需要因年齡,膚質及生活習慣而各有不同。
我們的專業醫生團隊及美容顧問會因應您的需要,以最先進的醫學美容設備,為你提供最貼心及獨特的美肌療程,令肌膚狀態得到極緻提升,全面煥發肌膚內在光芒,效果超卓,肌齡逆轉再非夢想。
我們配備了先進的雷射,雙極射頻配彩光及激光,高能量聚焦超聲波Ultherapy儀器配合各類醫學級護膚產品,幫助您的肌膚維持最佳狀況。透過詳細的醫生會診及美容顧問提供的皮膚分析,我們為你度身訂造切合你需要的美肌療程及護膚計劃。為更進一步令你回復青春,我們的醫生更可為你提供各類安全的醫學美容注射以擊退表情紋,或改善面形;以透明質酸等填充劑,為您塑造更完美面孔。 

淳肌Pure Aesthetic Clinic 網頁: http://www.pureaesthetic.com.hk/
淳肌Pure Aesthetic Clinic facbook fans page:  https://www.facebook.com/pure.aesthetic.clinic?fref=ts



No comments:

Post a Comment