Monday 10 February 2014

藍色閃燈旋轉木馬蛋糕

呢個係我整畀影曦嘅8歲生日蛋糕
曾經喺網上被瘋轉㗎
做法其實又唔係難,無咩技巧,只係要耐性啫!


蛋糕-你用任何一個食譜都得,預拌粉也可
先焗兩個蛋糕
或個厚蛋糕,然後切兩層
如果你係新手,建議你分兩次焗
因為蛋糕太厚,中間好難熟

我呢次用咗Madeira Cake 食譜
要焗深嘅蛋糕
要記住圍邊要用牛油紙圍高啲
用濕咗嘅bake even strip喺cake tin外圍住
蛋糕下加碗水,keep住蛋糕唔太乾

而蛋糕面要用三層牛油紙蓋住,以免焗燶

焗好後放涼加buttercream、糖膏
我成個蛋糕只係用咗兩種模
第一個係大家見到下圖藍色嗰啲牌,就係用個模cut出嚟嘅
呢個模打橫切開一半就可用嚟圍邊


第二個就係木馬嘅模
以royal icing黐上各圖形,並加detail位及寫字
我喺一間新填地街嘅膠片鋪買咗個透明中空膠圓桶同埋透明膠棒
用嚟支撐上層蛋糕
我又喺中空圓桶中間加咗盞LED閃燈,效果更華麗










No comments:

Post a Comment