Saturday 17 March 2012

自製頭飾盒~

3Q加埋我,實在太多頭飾啦(無計啦!我又鍾意整,愈整又愈多!)
之前放頭飾個掛袋已經唔夠裝!所以...我就動手用舊鞋盒整咗個頭飾盒~
唔難整㗎!影曦都有整手~



材料係...
鞋盒一個,幾張紙皮
漿糊筆,白膠漿同摺紙~
(我今次用碎花摺紙~大家想簡單啲嘅,用普通花紙都得㗎!)
同埋4張雜志紙



而家我先係整咗個盒後面用嚟放頭箍嘅架先
因為頭箍好易跌出嚟,所以我就捲咗幾條紙嚟頂住...大家睇下下面製成品就明我講乜㗎啦!

先捲咗紙條先(對角捲,漿糊筆/白膠漿黐實)



捲咗4條,分別貼喺兩邊,用膠紙固定位置



影曦就幫手貼貼貼~



而我就度好size, 𠝹咗中間個分間出嚟



砌好就係咁~



用白膠漿黐好
煞後就用漿糊筆將摺紙黐好
(如果想簡單啲,用花紙會快啲,可以一次過貼較大範圍)


內外都要貼~
貼好後黐埋個「蓋」喺後面...


咁就攪掂!



以後啲野就一目了然~
我而家就咁分咗啲格~
左上角起:
一格放箍頭嘅橡筋,一隔放絲帶,一格放有少少頭飾嘅橡筋,一格放粗橡筋,一格放幼橡筋,~仲有一隔就放梳/topsy tails, 同一個裝有黑色髮夾嘅小玻璃杯~
我啲幼橡筋有另外有一盒兜裝住先放入呢個盒
因為我成日同啲女紥頭,一起手就可以攞起個梳,盒橡筋同個玻璃杯出嚟用,咁會方便好多:)




5 comments:

  1. 我自己一個都唔只咁多,個女果D都係放入一個櫃桶就算啦。你呢個幾好喎,起碼整果陣有得玩。

    ReplyDelete
  2. 好有心思呀你~ 你囡囡一定從你身上學到好多野~

    ReplyDelete
  3. 非常漂亮, 又環保!!

    ReplyDelete