Thursday 12 September 2013

試用Boogie Wipes

PR 公司寄咗呢種boogie wipes畀我地試用

咁啱上星期舒韻有啲傷風,係咁流鼻水,又多鼻鼻,正好可以畀我試用呢種潔鼻濕紙巾!
呢種濕紙巾內有生理鹽水,針對小朋友傷風感冒同鼻敏感時引致嘅鼻塞、流鼻水,舒緩孩子的不適。
佢質地柔軟,不損幼嫩皮膚~
舒韻平時唔鍾意用紙巾抹鼻,因為唔舒服,同埋成日抹攪到佢鼻上嘅皮好乾
我畀咗塊boogie wipe畀佢,佢竟然非常樂意地自己清潔!
有時小朋友瞓覺會流咗啲鼻水喺面,用boogie wipe就可以好輕鬆抺走!佢內裡嘅生理鹽河溶解粘液,所以咪容易抺走囉!
而且有無味同三種香味揀,我用緊呢隻有香味㗎!所以舒韻好鐘意用~一啲都唔抗拒呢
呢種wipe無酒精,好啱小朋友用(靖翹以前返學日日要用酒精消毒液洗手,攪到對手甩晒皮:-(...無酒精真係好緊要!)
誠意推介呀!



2 comments:

  1. Use this here in the states and found it useful but could be pricey if use it on every squeeze so we alternate it with soft tissue paper. Btw this new blog is easier to read on smartphone. keep up the good work!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都係㗎!係好用,但都幾pricey
      你嘅建議都唔錯喎~

      多謝你支持!我會繼續努力:-)

      Delete