Friday 22 March 2013

被邀請出席「We嘩!充氣嘉年華」~ 興奮!



前幾日收到電郵,我地一家被𨘋請去「We嘩!充氣嘉年華」

聽個名真係唔知咩嚟嘅,跟住我click入條link睇下...


嘩嘩嘩!不得了!即刻whatsapp 老公問佢去唔去...佢好少可咁即時回應 ﹣ “OH,YES!"

呢個由「We嘩!充氣嘉年華」主辦 ”復活節環球遊樂園@荃灣廣場” 將於28/3-7/4在荃灣廣場舉
行,開放時間為中午12時至晚上8時
等我簡單介紹下啲遊戲啦! 呢啲遊戲好鬼國際,由世界各地搜尋返嚟㗎!好似We嘩! 大鯨魚 及 小丑魚奇幻漂流 –係全港獨家~意大利進口,自動開合口功能彈跳滑梯(我老公話超正,好似畀條鯨魚食咗咁lol)
反斗牛牛- 係英國進口首部小孩機動騎牛牛裝備(美國玩意,喺80年代有套戲叫URBAN COWBOY出現後,大受歡迎!隻mechanical bull會搖嚟搖去,玩嘅人要騎上去隻牛到鬥耐唔跌就贏!~而家出咗小童版,外田戈口一party好興租嚟玩)
我要做騎師 – 親子兼修身,活學肢體協調功能(睇片見到,我覺得日日做真係瘦到腰lol啱晒我!)
親親乳牛-美國Home made 1:1仿真黑白乳牛(扮下揸牛奶,舒韻一定好鐘意:-)
反轉夢幻堡壘-充滿童話感覺嘅夢幻充氣城堡(一定係三個女至愛!最愛bouncy castle!)

~復活節好去處~
我仲未話畀啲女聽我地去!呵呵呵!
畀個驚喜佢地嘛!
到時佢地一定會興奮到尖叫啫!
期待中


No comments:

Post a Comment