Tuesday 28 February 2012

舒韻的Hello Kitty 兩歲生日蛋糕

15/2係舒韻兩歲生日
我地無大攪,無攪生日會,平靜咁喺屋企同佢度過
我地星期六日就帶咗佢出去玩咁慶祝
生日,唔洗好多人,一家一齊齊已經可以好開心:)
小小年紀嘅舒韻,絕對知道自己想要咩
我問咗佢N次要咩蛋糕,佢都話要hello kitty!
好啦!我嘅第一個hello kitty 蛋糕就獻畀你啦!


今次我無做tutorial.簡單咁同大家講下我點整呢個蛋糕
我焗咗兩個六吋蛋糕,疊起,批出頭形(oval)
批出嚟嘅蛋糕碎加入buttercream,咁就可以搓你想要嘅形狀(好似整cake pop 咁)
耳仔其實可以之前批頭形時cut埋出嚟,但我鍾意咁搓,咁可以就返耳仔大小
搓好耳仔黐落去
成個蛋糕鋪上buttercream 同埋fondant
加幾朵糖花,加眼、鼻、鬚就攪掂~


No comments:

Post a Comment