Wednesday 3 November 2010

英國人覺得中國人不雅的地方

想出呢個POST好耐,但係一路都諗唔到個靚TOPIC...
算,照打!
我所講既不雅,係基於英國人嘅文化禮儀去睇
呢D係英國人去完中國或香港後會同佢地朋友討論嘅話題
我聽得多,收到料返嚟架
隨地吐啖嗰D我唔講啦
講下D你未必知,知咗都可能繼續做嘅先!
1)BURP
俍完飯飯氣攻心,好多時中國人都會隨街極大聲BURP!
英國人覺得咁係好嘔心架!佢地BURP完後都會講叫PARDEN ME,起碼會道個歉先呀!
2)邊食邊講野
 中國慣咗邊食邊講野,攪到成日噴飯...talk with a monthful喺英國係好無禮貌架
3)食野唔合埋口
 好幾個朋友都經歴過,搭地鐵時有人喺佢地耳邊食香口膠!食到jepjep聲!你唔好話佢地呀,我都頂唔順呀!
大家...以後要留意留意啦!


2 comments:

  1. 我覺得最難頂係食香口膠,同埋最憎D人係街撩牙都會撩倒JEP JEP聲囉
    [版主回覆11/21/2010 07:03:00]Can't agree more! Wonder what goes in those ppl's mind!
    Disgusting!

    ReplyDelete
  2. 我諗呢個topic 可以改為"外國人覺得中國人不雅的地方" 我老公係美國人,呢三點佢都覺得好gross. 第一點 - burp, 我覺得好得意o既係, 中國人唔會太覺得burp 係勁核突o既事. 但我老公話o係佢眼中 ( 我唔知係淨係佢定大部份鬼) 覺得burp 仲核突過fart.
    [版主回覆11/21/2010 06:56:00]認同認同!

    ReplyDelete